نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6026
-
الف
+

«آزاده زارعی» بازیگر سریال «آوای باران» از کارهای جدیدش گفت

«آزاده زارعی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از چگونگی انتخاب کرکتر ها و فعالیت های جدید خود در عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم2، «آزاده زارعی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم2 بازی وی را در سریال «آوای باران» شاهد بودند، در یک مصاحبه از چگونگی انتخاب کرکتر ها و فعالیت های جدید خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

«آزاده زارعی» با اشاره به اینکه با بازی در سریال «آوای باران» به شهرت رسید، گفت: من جزو آدم‌هایی هستم که اگر کاری را دوست نداشته باشم، انجام نمی‌دهم و این رویه جدا از وظیفه بازیگری در زندگی من هم جریان دارد. من از زمانی که این رشته را انتخاب کردم می دانستم می خواهم چه کاری انجام دهم و هنوز هم می دانم.

وی درخصوص گزیده کاری اش گفت: یکی از دلایل دیگر هم تکرار نقش‌های قبلی بود که به من پیشنهاد می‌شد. من صبوری برای انتخاب را ترجیح می‌دهم تا اینکه هر جایی باشم. گفتم که مسیر سختی را انتخاب کرده ام.

بازیگر «آوای باران» درباره تفاوت نقش هایش عنوان کرد: تلاش من همیشه این بوده که کرکتری را که برای بازی می پذیرم با نقش قبلی تفاوت داشته باشد. لذت بخش‌ترین حس دنیا است وقتی شخصیتی را بازی می کنید که خیلی از آن دور هستید و زندگی‌های متفاوتی را تجربه می کنید، اینکه شرایط انسان‌ها را در هر موقعیت و زمانی درک کنید لمس کنید و در درون خودت پرورش بدهید و به تصویر بکشید.

بانو زارعی درباره اینکه تاکنون نقشی بازی کرده که پشیمان شده باشد، توضیح داد: شاید یا بهتره بگویم نه! من از بازی کردن نقش‌ها پشیمان نمی شوم، چون قبل از آن فکر می کنم و در هر شرایطی برای آن وقت می گذارم و تلاش می کنم، ولی این ممکن است که از کارکردن با شخص یا گروهی بعد‌ها پشیمان بشوم، اما کم، تجربه چنین لحظه‌هایی را داشته ام.

وی در خصوص عوامل موفقیت در ساخت یک سریال که مربوط به برهه زمانی در گذشته است، گفت: بیشترین چیزی که به نظر من بعد از فلمنامه می‌تواند به درام و قصه کمک کند فضای درست صحنه، لباس و مهمتر از آن درک و شناخت و باور بازیگران از آن برهه‌ زمانی برای نزدیک کردن مخاطب به کرکتر‌ها و شخصیت ها می باشد.

وی افزود: وقتی تماشاگر با کرکتر‌ها همذات پنداری کند بُعد زمانی اتفاقات را از یاد می‌برد و درگیر زندگی و اتفاقات تاریخی داستان می‌شود و انگار خودش را در آن زمان می‌بیند.

زارعی درباره پیشنهاد کار جدیدش به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مصروف مذاکره و انتخاب کاری هستم که روایت و ژانر متفاوتی از دیگر فعالیت هایم دارد و هنوز در مرحله‌ای قرار نگرفته که بخواهم اسم و توضیحی درباره آن بدهم، اما اگر رقم بخورد می توانم این اطمینان را بدهم که کار خوبی خواهد بود.

«آزاده زارعی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران 10 جوزا(خرداد) سال 1368 هجری خورشیدی در اصفهان متولد شد و دانش آموخته رشته سینما می باشد.

بانو زارعی با ایفای در سریال «آوای باران» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» به شهرت رسید و به «باران» و نیز «سیندرلای سینمای ایران» معروف شد.

او فلم های کوتاه زیادی را کارگردانی کرده و جوایز گوناگونی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: 

دانلود سریال «آوای باران» 

م ح 

نظر شما
ارسال نظر